掃呢頁CODE去手機

2018年4月13日 星期五

唔識玩遊戲 馬國明天然呆:玩唔出氣氛 __,馬國明,

馬國明自嘲天然呆,玩遊戲時玩唔出氣氛。藝人馬國明出席無綫遊戲節目《降魔的捉妖遊戲》記者會,他表示在節目中無需落場玩,只負責給指引,又戥有份玩遊戲的同事 ...


馬國明自嘲天然呆,玩遊戲時玩唔出氣氛。


藝人馬國明出席無綫遊戲節目《降魔的捉妖遊戲》記者會,他表示在節目中無需落場玩,只負責給指引,又戥有份玩遊戲的同事辛苦,但出來效果很好:「啲同事好慘,因為玩到好污糟,見佢哋一日裏面要落妝三次又要上妝三次。(你唔落場玩?)我唔忍心去糟質佢哋,留畀其他人做。(你想唔想玩?)我要諗諗先,因為我唔識玩,我玩唔到個氣氛出嚟,我係天然呆。我見其他同事玩到個氣氛好好。」

至於會否開拍《降魔的》續集?馬國明稱未收到通知,要待公司公布,而且該劇的監製與編審現時各自有新劇開拍中。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!