網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月5日 星期四

林盛斌惡搞觀音娘娘 人人喊打 __,林盛斌,

林盛斌惡搞觀音娘娘人人喊打林盛斌(Bob)又嚟喇,佢話:「我希望觀音娘娘會原諒我」,事關佢今次好大膽,走去惡搞觀音娘娘,就連網民見到都話:「哈哈哈哈. ...


  • 林盛斌惡搞觀音娘娘 人人喊打


  • 林盛斌(Bob)又嚟喇,佢話:「我希望觀音娘娘會原諒我 」,事關佢今次好大膽,走去惡搞觀音娘娘,就連網民見到都話:「哈哈哈哈..........Bob, 咁嘅樣,真的好攞命。下次記得提醒fans 慎入以防笑到窒息!最重要係你自己唔笑,咁忍得!」、「好有盧海鵬feel」、「觀音菩薩打 " 救 " 你 ! 哈哈哈哈哈哈哈哈。」、「我真係好想⋯⋯好想好想打X你」、「Ben sir話觀音係男人原來係真㗎」。

    今次網民嘅反應真係好熱烈,想打佢嘅呼聲前所未有咁多,就連壹仔嘅拳頭都硬埋嘛!

    鍾意就快D Share啦!