掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

傅明憲叫陳柏宇快啲帶狗狗上堂 __,傅明憲,陳柏宇,

傅明憲盡快請訓練員幫忙呀!歌手陳柏宇考慮到太太生BB及愛犬打交問題未解決,最壞打算或會將狗狗交朋友家暫住,名媛郭秀雲認為這是最中間位的做法,她說:「其 ...


傅明憲盡快請訓練員幫忙呀!


歌手陳柏宇考慮到太太生BB及愛犬打交問題未解決,最壞打算或會將狗狗交朋友家暫住,名媛郭秀雲認為這是最中間位的做法,她說:「其實香港市民有時都幾矛盾嘅,當然如果你湊咗隻動物返屋企,尤其是狗,咁黐主人嘅寵物,如果養養吓唔要佢,好似好唔人道,咁樣當然唔係一個好狗主。不過香港住嘅環境有時真係地方好細,如果係大狗,或有可能攻擊性嘅話,太太又啱啱要生BB都會有啲擔心嘅,咁我建議可能搵個中間位,搵朋友暫時養住先,又或者搵訓練狗隻嘅人,寄養喺佢哋度,可以幫手訓練,睇吓行唔行得通先,逐步嚟。」

而身為愛護動物協會會長的傅明憲,亦建議陳柏宇應盡快請訓練員幫忙,她説:「希望佢盡快搵訓練員教兩隻狗狗如何同baby和諧共處。(柏宇話最壞要將狗狗交予朋友照顧?)So sad,協會都有狗狗訓練員和犬隻訓練班,主人和愛犬可以一齊上課,希望佢哋早點上課。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!