網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月3日 星期二

為慶生刻意推遲出埠?許廷鏗代胡鴻鈞答… __,廷鏗,慶生,胡鴻鈞,許廷鏗,

Alfred(左圖右)與Hubert嘅感情真係幾好。歌手許廷鏗(Alfred)到銅鑼灣街頭出席音樂會,吸引大批Fans圍觀,Alfred在現場獻唱多首 ...


Alfred(左圖右)與Hubert嘅感情真係幾好。


歌手許廷鏗(Alfred)到銅鑼灣街頭出席音樂會,吸引大批Fans圍觀,Alfred在現場獻唱多首膾炙人口歌曲,又與台下Fans大合唱,最後更即興邀請了一位朋友上台合唱《青春頌》,仲高呼:「香港其實有好多好得嘅人㗎!」

玩Busking儲人氣

活動結束後,Alfred受訪時表示剛才邀請朋友上台,是因為該位朋友平時在附近玩Busking,故今次力邀他上台Jam歌:「我諗佢依家都有啲驚,以為佢都玩開好似食生菜咁,點知嚇親佢。」講到今次在戶外演唱,Alfred指之前都有玩「快閃」,更指這是歌手最大的宣傳渠道,因為可以同Fans近距離互動,而他自己亦非常享受:「可能有人冇啦啦經過,但就因為我嘅歌曲而留低,咁就賺咗一個樂迷支持,要吸納唔同年齡層嘅Fans!」他又透露正計劃開騷,稍後亦會到海外商演。

送生日蛋糕冇禮物

談及最近終於抽空與好友胡鴻鈞(Hubert)慶祝生日,有指Hubert更專登留時間慶祝完才出埠工作,Alfred即澄清指其實是要等對方返嚟香港先。問到幾時開Live找數?他無奈表示:「入唔到呀,嗰日佢有Live,本身諗住一齊開。(其實你有冇諗過要找數?)找呀,有幾難?好快找。(有冇送禮物?)冇呀,送蛋糕。」

--------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/RDGyK3


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!