網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月28日 星期六

王賢誌不急於有下一代:只要符合香港法律 __,王賢誌,

王賢誌自言年紀都唔細,不過家人思想開通,唔一定要男丁生小孩。藝人王賢誌剛成為東華三院主席,他接受電台《舊日的足跡》訪問,他表示自2011年起出任東華三 ...


王賢誌自言年紀都唔細,不過家人思想開通,唔一定要男丁生小孩。


藝人王賢誌剛成為東華三院主席,他接受電台《舊日的足跡》訪問,他表示自2011年起出任東華三院總理,明白到慈善機構籌款並非有人藉此沽名釣譽,背後其實做了很多有益大眾的工作,他說:「未來一年,我希望將演藝、慈善雙結合,我要將歡樂滿東華搞到更加有聲有色,所以要早點向圈中老友『碌定卡(人情牌)』,今年啲星光一定要更勁。」他坦言成為主席後,因要接待官員和大額捐款的善長,故不會當活動司儀。而今年主席要參與的活動超過400項,他指自己的時間表跟以往當藝人時一樣非常密集,就職一個月來所做的事感覺都非常良好,亦十分享受。他透露明年將由主席轉入顧問局,故將看待每個活動為自己最後一次參與。

不急於傳宗接代:我係可以嘅

主持車淑梅問及人生最重要的日子時,王賢誌直言第一是結婚當天,第二便是上任為東華三院主席︰「Kevin(伴侶)好陽光,我啲家人同朋友都好鍾意佢,佢都係我嘅初戀,其實38歲先初戀嘅我真係有啲怕醜。」至於會否擔心傳宗接代的責任,王賢誌坦言家人思想開通,不一定要兒子生小孩︰「我兩個妹妹生了五個小朋友,已經非常足夠。我年紀都唔細,依家47歲先生孩子,都擔心將佢撫養成人後,同孩子嘅距離好遠。不過,依家科技昌明,只要符合香港法律,我係可以嘅。但呢年我仲有個重任,暫時唔係完全唔考慮,但唔係此刻迫切去決定。」

談昔日不和傳聞

談及就職當晚,王賢誌請了不少好友輪流當司儀︰「我親自打電話邀請鄧梓峰、黎芷珊、陳貝兒、崔建邦同陳志雲,好感動。以前傳聞我同邊個邊個唔啱、唔高興,都已經係十多年前嘅事,做人唔可以固步自封,只諗到某一階段嘅自己。當時我都做得唔夠好,其實我同佢地一直都有聯絡嘅。」

回應永祥大廈業權問題

祥嫂早年將永祥大廈的一成業權贈予東華三院,子女們至2003年亦以9540萬,將餘下的業權售予東華,有指這價目相當低。王賢誌以主席身份回應指,這是因為2003年的經濟時機,而東華三院旗下物業科也有不同物業是不可變賣,要得特首批准,故只可翻新或出租︰「聽聞祥哥啲子女都係住喺永祥大廈,我哋當然會向佢哋收租。大廈54年樓齡唔算太老,但再過20年,配合當區發展會唔會有改變,就留待日後董事局嘅決定。不過,祥哥一直十分支持東華,院方定會好好珍惜,請放心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!