掃呢頁CODE去手機

2018年4月18日 星期三

《逆緣》片頭見黎諾懿糖妹 獨欠江欣燕 __,糖妹,江欣燕,黎諾懿,

《逆緣》片頭見黎諾懿糖妹獨欠江欣燕合共35集的《逆緣》依家已經播到去第13集,距離黎耀祥成為相士佬之路,好似有排都未到。此劇另一看點就係夏文汐同黎諾懿 ...


  • 《逆緣》片頭見黎諾懿糖妹 獨欠江欣燕


  • 合共35集的《逆緣》依家已經播到去第13集,距離黎耀祥成為相士佬之路,好似有排都未到。此劇另一看點就係夏文汐同黎諾懿嘅感情線,仲有咁多故事線仲未出現,到時會唔會草草了事就算呢?

    在劇中扮演黎耀祥老婆的江欣燕戲份頗多,不過有網民發現在每一節的片頭都唔見有江欣燕,反而仍未出現的黎諾懿、甚或乎糖妹都可以在片頭出現,令不少人都替江欣燕唔抵。事關她的角色對於黎耀祥成為相士佬是佔重要一環,而且劇集安排她和黎耀祥會離婚收場以突顯黎耀祥貪錢性格,所以論級數也好、論重要性絕不輸給黎諾懿、糖妹。片頭竟然沒有江欣燕,難怪會引起網民聯想到大細超問題。

    江欣燕為助老公,更不惜把救急基金拿出

    江欣燕不時給予黎耀祥正能量


    鍾意就快D Share啦!