掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

周柏豪寫歌冧太太:佢內心熱血沸騰 __,柏豪,周柏豪,

周柏豪話佢太太內心其實係熱血沸騰。歌手周柏豪接受電台訪問,講到新歌《男人背後》,他表示每個男人身後都有個女人在背後支持和照顧,這首歌是他婚後寫,歌曲是 ...


周柏豪話佢太太內心其實係熱血沸騰。


歌手周柏豪接受電台訪問,講到新歌《男人背後》,他表示每個男人身後都有個女人在背後支持和照顧, 這首歌是他婚後寫,歌曲是自己親自創作,歌詞就交由陳詠謙負責,亦是他加盟新公司後的第一首個人歌。

問到是否會多留在港宣傳?柏豪謂:「會呀,唔係一轉公司派歌,係想做好啲歌先出,以前會拼搏會追住時間表去做人,但現階段唔使追時間或追成績,以做好歌為目的。」這首是送給太太的冧歌,太太聽後可有甚麼反應?柏豪稱太太是白羊座愛收埋情感,其實內心是熱血沸騰。

太太畀意見寫歌

柏豪稱寫歌都會在家中,所以這首歌太太都有聽着他作,但有時作品經過編曲後,太太都聽不出,至於太太每次聽完都會給意見:「如果佢話好聽,好多時市場都會鍾意首歌,如果佢話麻麻哋,出嚟反應又真係差啲,所以佢係幾貼近香港樂迷嘅口味,佢亦好理性,唔會因為我就話首歌好聽。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!