網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月26日 星期四

做姊妹最緊要阿嬌索 鄭希怡爆梁浸浸貪靚 __,阿嬌,梁浸浸,鄭希怡,鍾欣潼,

阿嬌即將結婚,Yumiko(左)到時做姊妹,而梁浸浸(中)就會做花女。藝人鄭希怡(Yumiko)與童星黃雪兒到尖沙咀出席護膚品牌活動,二人於活動上向專 ...


阿嬌即將結婚,Yumiko(左)到時做姊妹,而梁浸浸(中)就會做花女。


藝人鄭希怡(Yumiko)與童星黃雪兒到尖沙咀出席護膚品牌活動,二人於活動上向專家請教護膚問題。問平時有否幫女兒梁子柔(梁浸浸)護膚?Yumkio指由梁浸浸出世後,堅持每日於沖涼後都會幫她用油按摩雙腳,笑言梁浸浸好貪靚:「佢趁我睇唔到拎我啲化妝品玩,畫到成塊面都係。」Yumiko又指經過她的悉心照顧,梁浸浸皮膚狀態不錯,又大爆她會揀鞋着出街:「以前未生都會抗拒親子裝,但依家好Enjoy着,自家服裝品牌都有設計。」

梁浸浸做阿嬌花女

談到好姊妹鍾欣潼(阿嬌)的婚禮,Yumiko表示會做姊妹,而梁浸浸會做花女:「依家都係等安排,不過依家要幫嗰女搵一套靚衫。(試咗姊妹裙?)試咗啦,阿Sa(蔡卓妍)好好,安排晒。(性唔性感?)冇呢方面諗,我哋性感得去邊?阿嬌靚就得。」可有準備禮物?Yumiko大爆:「嘩!飛咁遠,都好有誠意」問到阿嬌的婚期是何時?Yumiko便即時封口:「開心事,留番畀主人家講。」問會否傳授生B計劃?Yumiko打趣說:「我好叻咩?可能佢哋婚後想二人世界先。」

--------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/oNATVA


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!