網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月29日 星期日

湯告魯斯首開腔否認曾獲邀演鐵甲奇俠 __,湯告魯斯,

靚佬湯否認曾獲邀演鐵甲奇俠。漫威(Marvel)超級英雄大片《復仇者聯盟3:無限之戰》(Avengers:InfinityWar)近期全球熱映,有傳媒 ...


靚佬湯否認曾獲邀演鐵甲奇俠。


漫威(Marvel)超級英雄大片《復仇者聯盟3:無限之戰》(Avengers:Infinity War)近期全球熱映,有傳媒就乘機重提舊事指荷里活著名男星湯告魯斯(Tom Cruise)原本演「鐵甲奇俠」一事。

查實多年前拍《鐵甲奇俠》(Iron Man)前已一度傳過電影公司想搵靚佬湯演,不過後來電影公司就搵咗差唔多年紀的羅拔唐尼(Robert Downey Jr.)飾演並因而走紅。

而最近靚佬湯接受訪問時就首次回應傳聞,他坦承從未斟洽過演鐵甲奇俠一角。他更指根本沒法想像唐尼以外的人演此角,並覺得由他來演譯絕對係完美。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!