掃呢頁CODE去手機

2018年4月9日 星期一

個唱有性感造型?鄭欣宜:怕肚腩咇出嚟 __,欣宜,鄭欣宜,

欣宜為個唱進行排舞。歌手鄭欣宜為演唱會進行排舞,因之前欣宜不慎整傷左腳,所以未見有高難度的動作。欣宜表示演唱會上有一場17分鐘多的演出,已排了7、8堂 ...


欣宜為個唱進行排舞。


歌手鄭欣宜為演唱會進行排舞,因之前欣宜不慎整傷左腳,所以未見有高難度的動作。欣宜表示演唱會上有一場17分鐘多的演出,已排了7、8堂舞。問她欠缺快歌所以要唱別歌手作品?欣宜笑言:「我啲快歌梗係唔畀你睇住啦,要你哋入場睇。」問跳舞部份的造型可會特別性感?欣宜說:「前日先試造型,有短裙,當然有打底配長靴。(Bra-top?)嘩,難啲,係瘦咗啫,但個肚腩仲喺到,怕佢咇出嚟。」

為腳減肥

欣宜稱為個唱減了十多磅,不過她表示最主要是因有腳傷,不想負荷太重,為腳而減肥,有跟營養師指引及做運動,排舞師亦特別將重心腳轉用右腳。問是否不想舞蹈員辛苦,所以沒有見到有抬起欣宜的動作?欣宜笑言:「你唔畀我畏高咩!我好關心佢哋㗎,關心到一個點,就係成日整嘢畀佢哋。(冇乜身體上接觸?)有嘅。(係咪你枱起啲舞蹈員?)我一個抬八個,但係輪住嚟抬。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!