掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

「姐夫」李晨旁到實 范丞丞單拖上跑男 __,李晨,

厲害!厲害!內地女星范冰冰細佬范丞丞本月初被選中成為九人男團NINEPERCENT嘅出道成員,人氣一時無兩,早前就有傳佢會Join內地Hit爆嘅真人騷 ...


厲害!厲害!


內地女星范冰冰細佬范丞丞本月初被選中成為九人男團NINE PERCENT嘅出道成員,人氣一時無兩,早前就有傳佢會Join內地Hit爆嘅真人騷《奔跑吧》,今日一早佢就自爆已經錄影中喇。

單拖上陣嘅丞丞撇甩隊友,以一身粉色打扮示人,孖實未來姐夫李晨齊齊拍攝,比起同樣都係嘉賓嘅歐陽娜娜及王珞丹,有李晨睇住嘅丞丞大合照時就企正中間位,連身為節目固定主持嘅李晨、陳赫同Angelababy等都係企佢旁邊,而錄製現場就有大批丞丞嘅粉絲現身力撐偶像,風頭都咪話唔勁!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!