掃呢頁CODE去手機

2018年4月17日 星期二

【劉佩玥上前安慰】爆裙遲到一粒鐘狂喊 真空陳瀅笑番穿梭後巷 __,陳瀅,劉佩玥,

【新增內容】陳瀅同劉佩玥(Moon)今日去到銅鑼灣出席一個美容品牌活動,活動延遲近一個鐘先開始,原因係陳瀅爆裙遲大到,好朋友劉佩玥先出來應對大家,佢話 ...


【新增內容】

陳瀅同劉佩玥(Moon)今日去到銅鑼灣 出席一個美容品牌活動,活動延遲近一個鐘先開始,原因係陳瀅爆裙遲大到,好朋友劉佩玥先出來應對大家,佢話:「唔好意思,我不嬲都好乖嘅,不過係好姊妹發生少少問題,條裙拉鍊甩咗補救唔到,要經理人再買條裙,真係唔好意思。因為活動係我哋一齊,如果自己一個出嚟先唔係太好,但知道大家等咗咁耐,所以出嚟同大家見面先。」

到陳瀅現身時多次自責同大家say sorry,佢急不昅待解釋:「今日經過好多難關先至嚟到,我喺尖沙咀揸車過嚟,過海後遇上一單交通小意外,於是我泊低架車行過嚟,期間條裙就爆咗,諗住換過條裙先見大家,令大家等我好耐唔好意思。第一次出現呢種意外,非常之內疚唔好意思。」

陳瀅指自己一向大頭蝦,知道條裙爛咗都即刻叫經理人去幫手買條新,但問題係身上條裙除唔到卡住咗,仲未諗到點處理,可能要剪爛佢。大家就提議佢下次出活動帶多條後備裙,陳瀅最初仲識得講笑話:「下次要帶定較剪同針線,諗過當大露背裝著,除曬入面啲嘢(指真空),依家又尷尬又內疚又對唔住。」此時陳瀅夾一夾胸以示尷尬,之後立刻爆喊,Moon見狀即上前呵護好友。

另外劉佩玥早前同陳瀅去完俄羅斯旅行返港後入醫院,收到唔少朋友短訊慰問,佢話:「從來冇試過咁痛,好似扭毛巾一樣,我就係條毛巾,好驚要做手術,最後係腸胃入面淋巴發炎,要入院吊鹽水body check,咁大個女第一次因為健康問題咁著緊,依家keep住入院條手帶,提醒自己注意健康,亦奉勸大家珍惜健康。」Moon直認緋聞男友周志文有短訊慰問,而早前被拍攝到做跟得女友捧周志文打球賽,Moon話:「我鍾意睇比賽,大家敏感咗,好關注的我同佢,除咗佢亦都支持其他朋友,當然我都支持佢啦。」

另外,陳瀅同劉佩玥活動結束後音離開並分道揚鑣,陳瀅之後經過後巷到皇室堡上車,乘坐私家車返回電視城開工。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

( 攝影:陳慧安、孔志豪、徐錦池)



劉佩玥先出來應對大家



陳瀅爆裙遲大到



陳瀅現身時多次自責同大家say sorry



仲有流眼淚



Moon仲安慰下好姊妹



陳瀅收工後,同助手離開,但冇乜途人發現佢。

雖然貴為明星,但都照行後巷。

鍾意就快D Share啦!