掃呢頁CODE去手機

2018年4月11日 星期三

鄰居裝修!黃耀明開騷呻冇覺好瞓 __,黃耀明,

就算冇覺好瞓都保持到水準!歌手黃耀明在灣仔演藝劇院舉行一連六晚的音樂會,圈中好友如劉以達、盧凱彤等場支持。此外,更有不少內地歌迷專程到場,並大叫「好好 ...


就算冇覺好瞓都保持到水準!


歌手黃耀明在灣仔演藝劇院舉行一連六晚的音樂會,圈中好友如劉以達、盧凱彤等場支持。此外,更有不少內地歌迷專程到場,並大叫「好好聽 」,黃耀明聽後笑答:「嘩!好耐冇聽過普通話喇,多謝你哋專程嚟香港。

黃耀明一開首先唱幾首與蔡德才合寫的作品,包括《人山人海》、《十號風球》及《一千場戀愛》等。他多番強調今次係一個任性嘅演唱會,會唱好多嘅side cut歌,純粹由自己喜好出發,冇理會聽眾的感受。演唱一系列金曲後,全場拍爛手掌,黃耀明笑言:「原來大家都唔想再聽《春光乍洩》。」他續說:「今次真係辛苦晒蔡德才,要佢一人包辦整個音樂會啲音樂,我哋足足排咗一個月,上個星期更晚晚通宵排,大家覺得啲音樂編排係咪好正呢?」

黃耀明話本以為今次演唱會會最輕鬆,點知今次演唱會之前又病倒,屋企樓上又裝修,所以瞓得唔好,冇機會運動,而出場前攞鞋時更扭親條腰。他笑言:「大家屋企樓上樓下會唔會成日都裝修?我就慘啲,因為我朝早9點先瞓,所以真係嘈到冇覺好瞓。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!