掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

蠱惑招!謝安琪爆老公威逼介紹畀阿爾米罕識 __,謝安琪,

張繼聰想識阿爾米罕,就叫Kay出蠱惑招!印度巨星阿爾米罕(AamirKhan)、女星ZairaWasim和歌手謝安琪(Kay)出席電影《打死不離歌星夢 ...


張繼聰想識阿爾米罕,就叫Kay出蠱惑招!


印度巨星阿爾米罕(Aamir Khan)、女星Zaira Wasim和歌手謝安琪(Kay)出席電影《打死不離歌星夢》「歌聲夢飛翔」啟動禮,吸引近三百粉絲到場,當中有不少外籍人士。阿爾米罕和Zaira Wasim在台上與現場觀眾打招呼,Zaira Wasim表示在上一部《打死不離3父女》中,阿爾米罕是一個嚴肅的爸爸,但今次飾演一名搞笑有趣的監製,笑言在拍攝過程中要忍笑好辛苦。大會又安排他們與觀眾大玩遊戲,阿爾米罕更親身教導跳Bollywood舞蹈,盡顯親民。至於Kay則現場演唱電影主題曲《歌聲如初》,獲阿爾米罕大讚歌聲悅耳,及充滿感覺。

同大學生做分享講座

受訪時,談及三人到場前去過香港大學做分享講座,阿爾米罕直言能夠與師生一齊對話交流感到開心,問對香港學生的印象,他說:「佢哋好閃亮,有追求同好奇心。」問可有想過下部電影的題材?他表示月尾會完成新作品,以奇幻歷險為主:「我個角色係一個唔可信嘅人,有時贏得你信任,但轉頭會令你失望。(有諗過參與香港電影?)我已參加咗香港金像獎,好開心見到好多巨星,好想同佢哋合作。」

問今次可會四處遊覽?他們表示沒有時間,希望好快可以再次訪港。問Kay有否向對方介紹地方?她說:「冇,不過介紹咗麥浚龍嘅電影畀佢,叫我寫張List,但會靜靜雞寫啲張繼聰落去。(排邊個先?)Juno第一先,張繼聰係佢逼我咁做。」談及歌曲需要不斷飆高音,是否難度很高?她表示其實唔算好高,但原著充滿印度色彩,轉做廣東話很難保留韻味:「首歌本來係寫畀一個年青歌手,個Key係好高,用番原Key係有難度。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!