掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

【用槍解決】徐加晴遊埃及遇夾客黨險死 __,

真係好驚險!新人歌手徐加晴(Rona)日前到電台接受訪問時,講到自己一直有作曲和作詞,更預告暑假會推出由自己創作的全新歌曲。問她平時的創作靈感從哪裡來 ...


真係好驚險!


新人歌手徐加晴(Rona)日前到電台接受訪問時,講到自己一直有作曲和作詞,更預告暑假會推出由自己創作的全新歌曲。問她平時的創作靈感從哪裡來?她說都是在歌曲中分享自己的經歷,自認有冒險家精神的她閱歷十分豐富,更分享了自己旅行時遇上的驚險事:「我好鍾意周圍去,有一次真係好驚險,係十八歲嗰年,我同另一個女仔朋友搭客輪到達埃及,一落船我哋就上咗架的士,同個司機講我哋想去金字塔,但係個司機就係咁兜路帶我哋去買金器、珠寶嗰啲,終於喺其中一間舖嘅時候我哋同佢講只係想去金字塔,點知佢哋竟然落閘封舖!於是我哋就話想去洗手間,中途喺後門逃走,一路狂奔跳上當地畀遊客坐嘅馬車,上到去就大叫:『直行!』依家諗番真係唔識死,以為走甩咗,於是一路玩晒啲景點,到黃昏嘅時候番到碼頭諗住上船,就見到個司機帶住一班人拎住鐵通喺碼頭等我哋,最後要拜託一對英國夫婦上到船請啲攞住槍嘅保安落嚟幫我哋調停,畀咗筆錢佢哋先放我哋走。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!