掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

【最想儲乜?】王浩信話係錢 李佳芯:最想儲開心能量 __,王浩信,李佳芯,

李佳芯同王浩信今日喺九龍塘出席《復仇者聯盟3:無限之戰》揭幕禮,王浩信表示最鍾意鐵甲奇俠同星爵呢兩個角色,不過佢最想做香港嘅超級英雄,鍾意美國隊長嘅李 ...


李佳芯同王浩信今日喺九龍塘出席《復仇者聯盟3:無限之戰》揭幕禮,王浩信表示最鍾意鐵甲奇俠同星爵呢兩個角色,不過佢最想做香港嘅超級英雄,鍾意美國隊長嘅李佳芯即刻話:「係咪盲俠呀?」佢哋指演員最大嘅超能力就係唔使食同唔使瞓。

問到佢哋有冇儲figure?王浩信話:「冇買,因為冇地方擺,o依家啲figure做得越嚟越真,我都希望自己拍過嘅角色都可以做啲figure,好有紀念價值,例如好似盲俠,希望動畫公司幫亞洲、香港做一啲超級英雄係屬於我哋。」問佢平時儲咩?王浩信苦笑話:「儲錢,好多香港人都儲,目標都明朗,但我覺得明朗化嘅時候,又有新難題,就係樓價升,要繼續努力,如果拍套英雄片就安心啲。」李佳芯笑指會儲開心能量,佢認為開心能量太容量流失,而生活又太需要開心。」男友陳炳銓畀唔畀到開心能量?佢表示:「未必,人同人相處都會有勞氣,有開心、有唔開心,但我會留番開心能量。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

李佳芯同王浩信今日喺九龍塘出席《復仇者聯盟3:無限之戰》揭幕禮
王浩信話希望自己拍過嘅角色都可以做啲figure。
王浩信
李佳芯

鍾意就快D Share啦!