網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月29日 星期日

曾韌帶撕裂 周秀娜爆天氣會發炎腳腫 __,周秀娜,

老咗咪介大鑊?!藝人周秀娜到科學園出席一個關於女性的慈善跑活動。娜姐表示來參與開步禮,因不想傷到腳的舊患,所以未能落場參賽。娜姐表示自腳傷後,不能跑超 ...


老咗咪介大鑊?!


藝人周秀娜到科學園出席一個關於女性的慈善跑活動。娜姐表示來參與開步禮 ,因不想傷到腳的舊患,所以未能落場參賽。娜姐表示自腳傷後,不能跑超過2K賽事,跑太多便會發炎和腫痛:「受傷已經係幾年前,手尾都長,因為韌帶撕裂咗,天氣關係都會導致發炎同腫,依家只可以做啲鍛錬腳嘅平衡,同鍛鍊側邊嘅肌肉運動。如果休息得唔夠,或者着高踭鞋企太耐都會痛。」至於娜姐稱現正拍攝新片,戲中飾演一名鑑證人員,可以同型男張智霖一齊去查案。可會追逐場面?娜姐謂:「有一日拍場捉賊戲份,都係張智霖揸車唔使跑!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!