掃呢頁CODE去手機

2018年4月24日 星期二

瞓身拍打戲!林雅詩被槍指頭嗌緊張 __,林雅詩,

Grace為自導自演嘅新片進行拍攝。藝人林雅詩(Grace)為自導自演嘅新片進行拍攝,在片中飾演殺手兼警察嘅佢,拍攝一場喺餐廳被追殺嘅場口,仲要畀人用 ...


Grace為自導自演嘅新片進行拍攝。


藝人林雅詩(Grace)為自導自演嘅新片進行拍攝,在片中飾演殺手兼警察嘅佢,拍攝一場喺餐廳被追殺嘅場口,仲要畀人用槍指住個頭,Grace表示未試過拍呢類型嘅戲:「真係入行咁耐都未試過,雖然枝槍唔係真,但因為整個拍攝氣氛同模式都好緊張,搞到好似真係生命遇到危險咁。(NG幾多次?)都係幾次,因為想拍出嚟個感覺完美啲。」

Grace話入面除咗有打戲之外,仲有唔少揸槍嘅劇情:「我其實係唔識點揸槍,所以我經理人馬天樂從旁教我,同埋教我點樣擺位。另外,佢亦都教我好多拍攝上嘅技巧,令我學到好多幕後嘅嘢。(請食飯?)咁梗係要」Grace話嚟緊亦要開工拍攝,會同趙頌茹有對手戲。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!