掃呢頁CODE去手機

2018年4月10日 星期二

籌得六位數圓夢!許芯悅恨出情歌分享經歷 __,許芯悅,

Katie今日上電台宣傳個人第一首單曲。新人歌手許芯悅(Katie)日前經網上眾籌成功,推出個人第一首單曲《給你的直播》。Katie今日到電台宣傳,她 ...


Katie今日上電台宣傳個人第一首單曲。


新人歌手許芯悅(Katie)日前經網上眾籌成功,推出個人第一首單曲《給你的直播》。Katie今日到電台宣傳,她說感覺仍然很夢幻:「因為我好細個已經想做歌手,好開心粉絲籌咗六位數畀我圓呢個夢,依家終於自己一手一腳完成件事。」

重心擺喺事業

Katie透露等完成月尾公演的舞台劇後,她就會籌備出新歌:「今次都係眾籌,第一隻歌當係介紹自己,第二隻歌諗緊會做情歌,攞自己啲經歷出嚟分享。(你有好多愛情經歷?)都有一啲,唔知點解最後都係我畀人飛然後個男仔就同咗第二個,可能我份人比較唔溫柔但係我依家學識咗女仔唔好咁着重愛情,要將重心擺多啲喺自己嘅事業上面。」

對拍拖持開放態度

Katie自爆已經兩年冇拖拍,問有冇人追?她笑言:「都有㗎,之前有個睇咗我網上直播五年嘅粉絲,話要用我首歌向我求婚,但係我覺得好奇怪囉,我隻歌又唔係講愛情。(會唔會畀機會對方?)我覺得要認識耐啲,依家啲男仔通常追你兩、三個月就會消失,我覺得大家起碼要做朋友半年以上,因為自己年紀唔細,態度會謹慎啲,希望下一個可以係結婚對象。(個粉絲跟咗你五年喎!)但係都未算真係好認識,都有可能嘅,我會保持開放態度。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!