掃呢頁CODE去手機

2018年4月19日 星期四

廖碧兒避談男友係咪隱形富豪 __,碧兒,廖碧兒,

廖碧兒話唔知男友係咪買咗酒店。藝人廖碧兒以黑色DeepV裙現身《第二十七屆香港舞台劇獎頒獎禮》,擔任頒獎嘉賓的她表示有興趣參演舞台劇,去年都曾獲邀演出 ...


廖碧兒話唔知男友係咪買咗酒店。


藝人廖碧兒以黑色Deep V裙現身《第二十七屆香港舞台劇獎頒獎禮》,擔任頒獎嘉賓的她表示有興趣參演舞台劇,去年都曾獲邀演出:「但因為撞期,我要去新加坡拍劇,所以度唔到期。(如果做舞台劇想同邊個合作?)阿蘇(蘇玉華),我哋之前拍過劇,但舞台劇講中文係好大挑戰,我之前喺加拿大讀書都試過玩歌舞劇,但嚟到香港就冇。」

問到平時可會與富貴男友Calvin拍拖睇舞台劇?廖碧兒表示暫時冇:「同埋呢排大家都忙,佢要出埠做嘢,我就要拍戲。」問到少見咗可有日日視像通電?她即冧笑謂:「冇喎。」而講到有指其男友以19億買下法國酒莊,她即避談表示不知,問到可知男友是隱形富豪?她謂認識對方都是因爲做慈善活動,大家亦各自有自己工作。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!