網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月24日 星期二

四大天王五千金昔日天王都係外父相 __,

天王黎明日前平安抱女,計埋佢,昔日喺樂壇嘅四大天王,不單只全部做晒老竇,仲個個外父相。先計近期一啲嘅,梗係郭富城去年獲大陸網紅妻方媛(Moka)為佢成 ...


天王黎明日前平安抱女,計埋佢,昔日喺樂壇嘅四大天王,不單只全部做晒老竇,仲個個外父相。

先計近期一啲嘅,梗係郭富城去年獲大陸網紅妻方媛(Moka)為佢成功誕下囡囡Chantelle,平日予人「無腳雀仔」形象嘅城城,一提起囡囡,個女甜到漏,Moka亦講過城城的確好錫囡囡。

再嚟就係劉德華,佢同朱麗倩於2008年6月喺美國賭城註冊結婚,婚後朱麗倩繼續低調,直至2012年為華仔添女劉向蕙(Hanna)。

至於四大天王中最早做老竇嘅,就係近日忙於世界巡迴演唱會嘅張學友,佢喺1996年同羅美薇拉埋天窗,婚後生咗兩名金張瑤華及張瑤萱,今年分別17及13歲大。




鍾意就快D Share啦!