掃呢頁CODE去手機

2018年4月6日 星期五

衛蘭論生涯規劃:放假嘅時候盡情食嘢 __,衛蘭,

Janice話放假嘅時候盡情食嘢,明白…歌手衛蘭(Janice)今日同音樂人舒文到電台宣傳新歌《生涯規劃》,舒文說新歌概念是來自於現今中學生有個課題叫 ...


Janice話放假嘅時候盡情食嘢,明白…


歌手衛蘭(Janice)今日同音樂人舒文到電台宣傳新歌《生涯規劃》,舒文說新歌概念是來自於現今中學生有個課題叫做生涯規劃,啟發他思考人生最重要的規劃就是有一顆豁達的心,不要介意自己的不足。

獲鼓勵個性變開朗

問到Janice自己的生涯規劃,她說:「努力工作,盡情生活。(work hard, play hard),放假嘅時候可以盡情食嘢,工作就努力做好,依家個人係好感恩,條路都唔易行嘅,但係就可以有好多嘅機會。」Janice又自認得到身邊人的鼓勵,個性變得更加開朗、正面:「我個人係多咗嘢講,學識唔好太計較人哋點樣去諗,自己想表達嘅用一個更graceful(平和)嘅方式去講出來,唔好咁寸去講。好似舊年開始學國語,要夠膽挑戰自己,唔好匿埋,就算講得錯都好,都要大膽啲,咁先學到嘢,同埋表達到自己。」

今年出福音碟

對於工作安排,Janice透露今年會出一隻福音碟:「好興奮有呢個決定,呢個係我一路以來都想做嘅嘢,會有我自己嘅風格。(會同妹妹一齊唱?)會有一首係同佢合唱,因為呢個信仰對我哋兩個來講都同樣重要。(自己嘗試創作?)同公司傾緊,我自己係好想試吓去寫。」除了福音碟,Janice亦準備出多兩首廣東歌。另外,聽日參加飢饉三十營的她直言心情有點緊張:「要三十個鐘唔食嘢,惟有飲多啲水,自己會盡量去完成。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!