掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

翻生啦!黃智雯被刪晒胸色誘戲有得睇 __,黃智雯,

黃智雯順應民意播番足本版。藝人黃智雯服裝品牌開幕禮,對於主演的無綫劇集《三個女人一個「因」》反應理想,不少觀眾要求看足本版,故近日已順應民意於myTV ...


黃智雯順應民意播番足本版。


藝人黃智雯服裝品牌開幕禮,對於主演的無綫劇集《三個女人一個「因」》反應理想,不少觀眾要求看足本版,故近日已順應民意於myTV Super播放,她謂:「因為劇入面我都多性感場口,可以話幾踩界,但之前版本就刪咗,好似色誘同露吓事業線咁,都有4吋㗎!幾狂野,本身唔係豐滿型,所以營造豐滿效果,都要有啲嘢幫手。」

問到男友可接受智雯如此性感?她笑指男友向來少睇港劇,但今次有與她一起睇結局,還獲讚與袁偉豪的喪咀戲份效果好,更謂:「佢冇妒忌喎!我仲逼佢睇番我以前啲劇添!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!