網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月27日 星期五

重提被扑頭打劫 彭家麗大談當年辛酸史 __,彭家麗,

歌手彭家麗接受奇妙電視節目《是敢的》訪問。1987年出道的她指出唱片是她人生的第一分工作,起初不擅長溝通,因而受盡壓力:「我唔識同人傾計、溝通,好大壓 ...




歌手彭家麗接受奇妙電視節目《是敢的》訪問。1987年出道的她指出唱片是她人生的第一分工作,起初不擅長溝通,因而受盡壓力:「我唔識同人傾計、溝通,好大壓力。喺台上開心,但一返到後台就流眼淚,享受唔到個過程。」雖然付出一百分的努力,但卻未能獲得回報。她曾經於頒獎禮上因未能得獎而大失所望,最後難忍淚水哭着離場,被公司責罵她不尊重場合,加上當時樂壇競爭激烈,歌手們均使出不同招數「搶風頭」,令她感覺違背了自己的真實個性。最後面對種種抑鬱情緒,她決定勇敢踏出一步,主動向公司提出解約:「係我第一個為自己決定嘅主意,當刻好堅持,勇敢保護自己感受。」

談到2004年遇上扑頭黨打劫,頭骨破裂差點喪命,彭家麗透露:「我小腦有個兩吋長嘅傷口,但執番條命,咁咪樂觀接受事實囉。」她笑言意外令她的記性及組織能力變差,但她並沒有怨天尤人,反而認為意外令她更懂得知足常樂。提到感情方面,當年彭家麗與未婚夫計劃結婚,但最後決定取消婚禮選擇分手﹕「對方係Mr Right嘅話,停一停、諗一諗都可以。有問題唔係問題,但唔處理先係問題。」但她表示對感情仍感希望,想遇上一個能令自己快樂的人。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!