掃呢頁CODE去手機

2018年4月1日 星期日

頂硬上!郭翠華尼泊爾靈修拗柴照行山 __,郭翠華,

女漢子呀!本地時裝設計師郭翠華(Ranee)早前獨個兒到了尼泊爾十日,頭幾天上堂學習靈修與打坐,之後幾天主力行山,日行十多公里,她說﹕「我喺飛機遇到丁 ...


女漢子呀!


本地時裝設計師郭翠華(Ranee)早前獨個兒到了尼泊爾十日,頭幾天上堂學習靈修與打坐,之後幾天主力行山,日行十多公里,她說﹕「我喺飛機遇到丁子高,原來佢都係搵同一個老師上堂學打坐,之前我忙住開餐廳,可以利用呢個課程將自己靜落嚟。」

Ranee曾經在尼泊爾及西藏行山,也有不少經驗,今次挑戰三千多米的山群,對她來說輕而易舉,但她也找了一個當地民間組織為她作嚮導﹕「個組織叫3 Sisters,係專幫助女性就業,訓練女仔做行山嘅嚮導,我好似女皇咁,佢哋派咗兩個嚮導畀我,因為其中一個係練習生,仲訓練緊,我行得仲快過佢,哈哈﹗」

不過,Ranee在旅程後段,卻不小心弄傷腳﹕「尾二嗰日,我同一批大學生一齊落山,因為係少斜路,大家行得好快,我掉以輕心,所以拗柴,我初時都唔覺,瞓覺時隻腳開始腫,我第二日仲要四點幾起身行上山睇日出,雖然痛,但唔係好嚴重,我冇帶藥膏,只係用手指捽,好在後來都無事。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!