掃呢頁CODE去手機

2018年4月29日 星期日

李安新作 韋史密夫街頭火併複製人殺手 __,

好有睇頭。由李安執導的新片《GeminiMan》最近拉隊到哥倫比亞取景,拍攝一場男主角韋史密夫(WillSmith)在街頭開槍駁火的場面,當日烈日當空 ...


好有睇頭。


由李安執導的新片《Gemini Man》最近拉隊到哥倫比亞取景,拍攝一場男主角韋史密夫(Will Smith)在街頭開槍駁火的場面,當日烈日當空,韋仔在街頭走來走去,相當辛苦。

而韋仔日前抵達哥倫比亞時,大受當地影迷歡迎,影迷見到他時熱情瘋狂,在街頭包圍韋仔,又拉着他合照,而韋仔亦冇托手㬹,十分親民。

《Gemini Man》講述韋仔飾演美國國家安全局特工,準備退休之際,卻遭到一名年輕殺手追殺,而該殺手比自己年輕25歲,後來更發現對方是一名複製人。女主角Mary Elizabeth Winstead飾演一名特工,最初負責監視韋仔,其後兩人並肩作戰。《Gemini Man》定2019年10月4日在北美上映。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!