網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月19日 星期四

公私分明!連詩雅自爆同徐浩隨時轉換身份 __,詩雅,徐浩,連詩雅,

連詩雅自認同徐浩喺工作上好夾。歌手連詩雅(Shiga)到時代廣場MusicRoom舉行廣東歌音樂會,吸引大班粉絲到場欣賞。她坦言很開心獲老闆撐場,又指 ...


連詩雅自認同徐浩喺工作上好夾。


歌手連詩雅(Shiga)到時代廣場Music Room舉行廣東歌音樂會,吸引大班粉絲到場欣賞。她坦言很開心獲老闆撐場,又指已有一段時間沒在香港演唱:「户外演唱都少,所以今日都幾緊張,但好享受,喺屋企練咗幾日,想比平時更加落力同認真。」

同徐浩工作上好夾

說到與音樂人徐浩同台演出,Shiga即指對方是自己的音樂監製,因此常有合作機會:「合拍係因為我哋識咗好多年,音樂人應該溝通多啲。如果大家鍾意嘅嘢唔一樣,就會有磨擦,但我哋方向一樣所以夾到。(私底下呢?)唔講啦,我哋不嬲公還公,私還私,身份可以一下就轉咗。(如果佢喺工作上話你,你做番女友身份會唔會話佢?)暫時未試過,暫時OK。」

新劇演心理醫生

Shiga又透露會到內地開簽唱會,亦很想有機會在香港開騷:「嚟緊會喺香港拍內地網劇,未必宣傳到歌,但希望快啲有新歌。」她指網劇由黃真真監製,題材以女性為主,類似港版《Sex in the City》,其他演員包括鄭欣宜、何佩瑜、雨僑及陳嘉莉等,男演員就未確定。至於可要性感演出?Shiga說:「個劇有性感元素,但呢個唔係重點,亦都唔係每一個人都需要性感。我個角色係心理醫生,會比較收埋少少,但討論乜都會講心理學。」

影水着相回響大

至於Shiga最近到意大利工作,並以品牌代言人身份拍攝了不少水着照,Shiga指該品牌首次邀請香港的代言人:「我好少可咁性感!喺網出Post之後不斷收到好多訊息。(男友有冇覺得你畀人睇蝕?)冇喎,牽涉到工作嘛!同埋係健康性感。」她表示希望推廣健康美,自己一直有鍛練身形和注重飲食,想多點分享心得。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!