掃呢頁CODE去手機

2018年4月19日 星期四

母女檔現身!何嘉莉爆囡囡好活潑 __,何嘉莉,

何嘉莉帶同囡囡Zoe出席發布會。藝人何嘉莉帶同囡囡Zoe到中環出席英皇珠寶母親節「MiniMe」親子珠寶系列新品發布會,Zoe表現超乖巧、令身邊的陳敏 ...


何嘉莉帶同囡囡Zoe出席發布會。


藝人何嘉莉帶同囡囡Zoe到中環出席英皇珠寶母親節「Mini Me」親子珠寶系列新品發布會,Zoe表現超乖巧、令身邊的陳敏之即刻「心心眼」。

嘉莉指Zoe只有半歲大,第一次拍攝廣告,講到會母女檔接Job?嘉莉笑言要睇機會:「佢平時好活潑,敏之話仔仔難湊,其實都要睇性格,個女一瞓醒就龍精虎猛,以為囡囡文靜啲,但佢都成日嗌。(兩個夠?)夠喇,唔想有意外!好在個仔好錫妹妹,不時都抱吓佢咁,係暖男嚟。」

講到嘉莉收身快,她笑言分娩後幾個月一直進補,亦長了不少肉:「當時日日飲雞湯,三個月後就開始食番淡啲。(老公鍾意你肉哋?)係呀,好似老公都鍾意另一半肉肉哋?但我唔可以就晒佢!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!