網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月8日 星期日

平時工人幫除鞋 邵音音自己除就出事! __,邵音音,

邵音音早前除Boots整親,搞到要坐輪椅。藝人邵音音早前出席新片首映禮,她透露早前受腳患問題要出入坐輪椅:「我係除Boots整親,平時係工人幫我除,但 ...


邵音音早前除Boots整親,搞到要坐輪椅。


藝人邵音音早前出席新片首映禮,她透露早前受腳患問題要出入坐輪椅:「我係除Boots整親,平時係工人幫我除,但係嗰晚返到去佢就瞓咗,原來真係好緊,我除唔到就夾硬除,結果拉傷!」她表示腳痛得無法走路,醫生就叫她坐輪椅,不過幸好未有大礙,腳患約一星期就痊愈。被問到最近忙甚麼?她說:「最近休息,原本準備拍一套電影,但男主角劉浩龍冇期,所以遲啲先開。」

早前為故友李菁準備後事的她直認有壓力:「因為我都唔識搞,未搞過,佢哋屋企人又好怕面對記者,所以低調完成咗。」她又拒絕透露李菁的骨灰是否已運到上海安葬。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!