掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

姜皓文首封男配角:運氣返晒嚟! __,姜皓文,

葉德嫻第三度攞女配角獎,實至名歸。
姜皓文首封男配角:運氣返晒嚟!資深演員葉德嫻憑《明月幾時有》勇奪「最佳女配角」,宣布賽果後台下掌聲雷動。據悉,她先後6次入圍角逐這個獎項,今次是她第三 ...


姜皓文首封男配角:運氣返晒嚟!

資深演員葉德嫻憑《明月幾時有》勇奪「最佳女配角」,宣布賽果後台下掌聲雷動。據悉,她先後6次入圍角逐這個獎項,今次是她第三度得獎。她上台致謝詞說:「多謝導演許鞍華、于冬(投資者),以及台前幕後工作人員。我又要多謝我嘅經理人,因為呢幾年佢為我安排咗好多好嘢(工作)。」

葉德嫻第三度攞女配角獎,實至名歸。
葉德嫻第三度攞女配角獎,實至名歸。

而入行33年的姜皓文憑《拆彈專家》首奪「最佳男配角」,上台領獎時激動說:「我冇乜運氣,啲運氣唔知去晒邊度,但呢幾年遇到好多錫我嘅人,我嘅運氣返晒嚟,驚好運太多會好快死!老婆……攞咗嘞!多謝導演邱禮濤,多謝編劇李敏同我傾角色,令我更得心應手。我加入咗間好公司,多謝老闆古天樂先生,亦多謝我嘅舊老闆林家棟先生,多謝我嘅一班好朋友、多謝我嘅細佬妹,大佬攞咗嘞!以後我會繼續享受每一個角色,因為我愛香港電影。」



姜皓文入行33年終獲男配角獎,激動多謝老婆。
  • 姜皓文入行33年終獲男配角獎,激動多謝老婆。
  • 放大圖片



鍾意就快D Share啦!