網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月19日 星期四

【委曲中受難】林穎彤形單隻影做電燈膽 __,林穎彤,

好酸呀!藝人林穎彤(Bella)日前同歐陽偉豪(BenSir)、陸浩明(6號)、陳詩欣(Ayan)等一齊飛到日本拍攝無綫節目,一班人仲為6號神秘慶生。 ...


好酸呀!


藝人林穎彤(Bella)日前同歐陽偉豪(Ben Sir)、陸浩明(6號)、陳詩欣(Ayan)等一齊飛到日本拍攝無綫節目,一班人仲為6號神秘慶生。不過單身的Bella就慘慘豬喇,事關今次一齊拍檔做嘢嘅都係一對對,她就惟有同Ben Sir凑成一對啦,連她自己都忍不住話:「謝生謝太一對,6號同Ayan一對,得番我同Ben Sir……咁……」

不過都未算慘,最搞笑的是她連續兩日同一對情人撞衫,見到人家如膠似漆,她唯有低頭企埋一邊:「有咩慘得過連續兩日唔小心撞咗人地嘅情侶裝,人哋情侶裝我何必呢?」她又自嘲並戲言:「我是電燈膽,聽日着咩好,好驚。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!