網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月23日 星期一

四餸一湯!葉翠翠煮營養餐晒廚藝 __,翠翠,葉翠翠,

多款式仲要有營養!前港姐葉翠翠一向都視囝囝Jake為小王子,不時喺網上分享佢哋嘅相處點滴,睇見都覺得溫馨呀!向來煮嘢食都有一手嘅翠翠,呢日就喺社交網上 ...


多款式仲要有營養!


前港姐葉翠翠一向都視囝囝Jake為小王子,不時喺網上分享佢哋嘅相處點滴,睇見都覺得溫馨呀!向來煮嘢食都有一手嘅翠翠,呢日就喺社交網上載佢嘅晚餐照,仲留言:「是日晚餐,大公主一隻,小王子一個。媽mi和爸b晚餐,冇油冇豉油蒸魚骨,蒜蓉粉絲蒸象拔蚌,煎豆腐,菠菜,燉湯!小王子晚餐,豐富魚肉,豆腐,菠菜,粥仔。」嘩!四餸一湯,白飯任裝,咁豐富仲要有營養!另一張相,見到Jake眼睛睩睩,玩佢嘅玩具,真係萌到爆!其實每日都要諗唔同嘅餸,真係唔容易,所以要畀翠翠一個叻字!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!