網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月23日 星期一

童年回憶!黃穎君同黃智賢合作勁興奮 __,黃智賢,

細細個就睇黃智賢大。「龍貓嫂」黃穎君近日忙於拍攝無綫新劇《危城FirstLady》。能夠與兒時偶像黃智賢(Ben)大演對手戲,令她大感興奮:「因為小時 ...


細細個就睇黃智賢大。


「龍貓嫂」黃穎君近日忙於拍攝無綫新劇《危城 First Lady》。能夠與兒時偶像黃智賢(Ben)大演對手戲,令她大感興奮:「因為小時候家教好嚴,每日可以睇電視嘅時間,就只有《閃電傳真機》,同埋後嚟改咗名嘅《放學ICU》。兒童節目係我做功課嘅推動力,記得以前返學小息就開始做功課,諗住快啲做完畀媽咪Check,返到屋企就可以扭開電視。試過學校派好成績嘅同學去兒童節目參加比賽,好彩我都有份,所以有機會向譚玉瑛姐姐集郵,當時都好欣賞Ben,真係珍貴嘅童年回憶呀。」

而談到《危》劇的拍攝,黃穎君笑謂:「真係拍得好開心,台前幕後好似個大家庭咁,之前我哋仲為監製方駿釗搞咗個生日飯局,大家食得、玩得好開心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!