掃呢頁CODE去手機

2018年4月28日 星期六

卓林拍片剖白 網民撐吳綺莉:似係想激阿媽多啲喎! __,卓林,吳綺莉,吳卓林,

《壹》仔率先報導卓林失蹤一事,雖然吳綺莉力撐同囡囡有聯絡,不過紙包唔住火,繼卓林同Andi喺加拿大現身之後,昨日佢哋兩個就拍片剖白,卓林更公開話︰「我 ...




《壹》仔率先報導卓林失蹤一事,雖然吳綺莉力撐同囡囡有聯絡,不過紙包唔住火,繼卓林同Andi喺加拿大現身之後,昨日佢哋兩個就拍片剖白,卓林更公開話︰「我係成龍個女!」

卓林喺片段入面強調「二人相愛,但被人拆散」又話自己不明白可以怎做,仲話希望大家可以廣傳片段,更說自己好愛Andi。同時她又在社交媒體話自己有創傷後壓力症候群(PTSD),吳綺莉回覆傳媒時直認卓林情緒上有問題,亦曾經有看過醫生。不過吳綺莉對於卓林同Andi拍片擺上網一事,甚為激心,更指Andi推卓林拍片有問題,認為Andi有借人名聲去賺錢之嫌。

片段入面,卓林同Andi都提到她們曾經向不同的朋友、機構,甚至報警求助,又指沒有人理會她們,同時身上已經冇晒錢,走投無路等等。有唔少網民對於卓林都深表同情,但更多網民認為卓林今次拍片係「明激吳綺莉多啲喎! 」。因為片段一開首就見到卓林認係成龍個女,有唔少網民指卓林是不甘阿媽要拆散佢同Andi二人,於是「佢拍呢條片, 唔係向老竇求助,係錐到準佢亞媽既要害,想激死亞媽至真!」

亦有網民認同吳綺莉講法,指她們既然有手有腳就應該靠雙手去賺錢,而不是拍片等人救濟,同時覺得Andi並非心存好意︰「外藉教師係香港都唔知幾高人工,駛淪落到等救濟?好明顯係教唆卓林搞大件事激阿媽。」




鍾意就快D Share啦!