網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月30日 星期一

白色喱士吸客 三上悠亞搶閘拍攝新月曆 __,三上悠亞,

三上悠亞2019年月曆已經拍好,大家可以儲定錢喇!2018年才踏入4月尾,日本AV女優三上悠亞已搶閘拍攝2019年月曆。三上於日前已開工拍攝,仲率先在 ...


三上悠亞2019年月曆已經拍好,大家可以儲定錢喇!


2018年才踏入4月尾,日本AV女優三上悠亞已搶閘拍攝2019年月曆。三上於日前已開工拍攝,仲率先在社交網披露拍攝花絮,其中三上穿上黃色比堅尼上陣,大晒她的F Cup胸器;另一款則穿上白色喱士內衣,極之火辣,加上三上施展夾胸絕招,令男士睇到周身火。

三上除了受男士歡迎,女粉絲亦為數不少。三上近日頻頻向女士們進軍,於4月29日首次舉行只招待女士的活動,據聞反應甚佳,門票15分鐘已售罄,證明三上在女士之間人氣甚高。三上最近更接受女性雜誌《with》訪問,希望借此機會吸納更多女性粉絲。所以傳媒估計,2019年月曆會好搶手,而三上亦表示好期待。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!