掃呢頁CODE去手機

2018年4月29日 星期日

父愛爆棚!方力申做廿四孝奶爸湊契仔 __,方力申,

Alex錫契仔錫到燶!歌手方力申(Alex)對小朋友向來都相當有愛心,尤其是對佢個契仔Nico就更加係錫到燶!Alex一有時間就會去探吓契仔,今次佢仲 ...


Alex錫契仔錫到燶!


歌手方力申(Alex)對小朋友向來都相當有愛心,尤其是對佢個契仔Nico就更加係錫到燶!Alex一有時間就會去探吓契仔,今次佢仲做埋保母、帶契仔去坐叮叮兼餵埋奶,所有嘢都一腳踢。今日凌晨,Alex喺社交網甫出湊契仔嘅相,相中見Nico拎住個奶樽瞓咗喺小方嘅懷中飲奶奶,而且仲飲到想瞓覺咁款,睇嚟Alex抱得佢好舒服喎。而另一張相,眼仔睩睩嘅Nico就起勢咁望住Alex,好似用緊眼神叫Alex唔好搶佢支奶,真係好可愛呀!Alex留言:「我都有第一次。」唔少網民都話Alex嘅父愛爆晒燈,仲有人叫佢快啲搵番個伴,生番個「小小方」添!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!