掃呢頁CODE去手機

2018年4月2日 星期一

趙學而專向屋企人發脾氣:情緒好難控制 __,學而,趙學而,

發完脾氣之後大家有溝通就好易解決。歌手趙學而最近忙於籌備紅館騷,很感激老公在身邊支持,但坦言二人曾經非常火爆:「人嘅情緒好難控制,尤其最壞嘅脾氣一定發 ...


發完脾氣之後大家有溝通就好易解決。


歌手趙學而最近忙於籌備紅館騷,很感激老公在身邊支持,但坦言二人曾經非常火爆:「人嘅情緒好難控制,尤其最壞嘅脾氣一定發喺屋企人身上,但我哋唔係互相發脾氣,所以好易處理。有時有啲唔開心、唔舒服或者忟憎,我哋一定唔會收埋,會發道氣出嚟,跟住再溝通因為咩事。」學而自言以往十分投入演藝事業,語氣有時會很倔:「人哋唔明我,覺得我脾氣好大,但邊個後生仔脾氣唔大?不過近排已經收火,當人經歷多咗,會諗多咗點解件事會發生,應該點樣處理自己嘅情緒,然後先處理到問題。」

提到早年患抑鬱症時獲林一峰邀請參演舞台劇,學而大讚做舞台劇的朋友很有火和樂天:「佢哋個氣氛令我好快追番自己應有嘅步伐,當然嗰時未到依家咁,可以好樂觀咁面對所有嘢,但係起碼有好大進步,我好多謝佢哋令我可以過一個比較正常嘅人生。」她透露本來與一峰不熟,後來才發現對方很喜歡自己的歌曲。

至於劇集《皆大歡喜》後,學而拍攝的劇集並不多,她就否認拍到怕:「我係比較Open嘅人,入行咁多年嚟,我覺得邊個範疇適合自己就去做。我始終係由主持出身、拍過劇,訓練班樣樣嘢都需要學,之後又唱歌,我用得着嘅武器都幾多,問題係大家畀唔畀呢個機會我、覺得我勝唔勝任。」雖然她最近的電視劇角色戲份不重,但她認為可以帶出強烈訊息給觀眾:「亦都好赤裸咁話畀人聽,現實就係咁。我覺得年紀大咗,我可以放開胸襟面對所有現實。細個我覺得唔係咁嘅,但經過咗病之後,睇到好多嘢令自己『化』咗,願意接受呢個世界好多殘酷嘅事實,用一個舒服嘅方法面對,令自己好安樂咁繼續行我嘅人生。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!