掃呢頁CODE去手機

2018年4月16日 星期一

拋開老闆身份 李霖恩歌舞劇演「綠葉」 __,李霖恩,

李霖恩(右一)為歌舞劇《我就嚟係歌手》密密作準備。無綫藝人李霖恩早前成立了經理人及製作公司,主力為「綠葉」及新人謀出路,最近又「膽粗粗」投資七位數搞歌 ...


李霖恩(右一)為歌舞劇《我就嚟係歌手》密密作準備。


無綫藝人李霖恩早前成立了經理人及製作公司,主力為「綠葉」及新人謀出路,最近又「膽粗粗」投資七位數搞歌舞劇,負責編劇、導演兼演出,誓要發揚獅子山下的「香港精神」。

望發放正能量

李霖恩的歌舞劇《我就嚟係歌手》即將上演,日前正密鑼緊鼓進行綵排,劇中飾演婦科聖手的霖恩笑言當初只一心做幕後人員,但礙於資金有限,只好幫手串演「綠葉」角色。霖恩直言最希望還是透過歌舞劇帶給社會正能量:「我覺得香港需要一啲鼓勵性嘅音樂劇,同朋友討論嘅時候希望藉住呢套劇帶出獅子山下精神,劇中穿插咗好多八、九十年代耳熟能詳嘅曲目,對一班三十歲後嘅觀眾會好有共鳴!」

湯沛宜騷舞技

除了李霖恩粉墨登場之外,霖恩公司旗下藝人杜大偉、湯沛宜、賴嘉瑩和陸蔚綝亦有份參演,其中湯沛宜更要大騷舞技,她表示:「今次係我第一次參演舞台劇,好開心可以向杜大偉一班前輩偷師。」作為師兄的杜大偉則直言公司上下經常一大班人工作,所以已培養出一定的默契,對演出滿有信心,又笑言要向楊沛宜求教舞藝才真。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!