掃呢頁CODE去手機

2018年4月24日 星期二

開騷似落地獄!陳輝陽冇有怕預告再添食 __,陳輝陽,

反應超好!音樂人陳輝陽一連兩場假伊館與女聲合唱的演唱會大前晚圓滿結束,繼頭場獲陳奕迅、容祖兒、林欣彤撐場之外,尾場有CAllStar成員釗峰及On仔現 ...


反應超好!


音樂人陳輝陽一連兩場假伊館與女聲合唱的演唱會大前晚圓滿結束,繼頭場獲陳奕迅、容祖兒、林欣彤撐場之外,尾場有C All Star成員釗峰及On仔現身支持。雖然是第三度開騷,但場內依舊座無虛席,非常墟冚!今次陳輝陽與28名女聲特意加入劇場元素去演繹,亦唱了多首膾炙人口的歌曲,如《再見我的初戀》、《他不准我哭》、《如何掉眼淚》、《K歌之王》等,令不少觀眾都感動到淚灑現場。

完騷後陳輝陽接受東網訪問,搞笑話於上台演唱時,不時都聽到有台下觀眾拎紙巾的膠袋聲,又指完騷後感覺好好:「排呢個騷就好似去咗地獄咁,依家完咗,就好似終於可以爬返上嚟﹗」此外,陳輝陽又見三度開騷的反應都一如以往咁好,更隨即宣布將於2020年再度「添食」的消息,令一眾歌迷非常期待!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!