掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

大肚照養狗 孫慧雪囝囝做咗愛犬大佬 __,孫慧雪,

孫慧雪話冇呢個煩惱呀!歌手陳柏宇(Jason)日前出席活動時表示家中兩隻愛狗經常打交,因老婆符曉薇(Leanne)懷孕,故最壞打算要將愛狗送給別人,L ...


孫慧雪話冇呢個煩惱呀!


歌手陳柏宇(Jason)日前出席活動時表示家中兩隻愛狗經常打交,因老婆符曉薇(Leanne)懷孕,故最壞打算要將愛狗送給別人,Leanne即表示沒有想過要棄養。

去年誕下兒子的孫慧雪(雪雪)家中家中養有三隻愛狗Marshmallow、Millie及Moji,問到懷孕時可有遇到這種問題,她說:「好彩冇,我成個懷孕時期,狗仔好黐我,知到我大肚,唔會跳上我個肚度。仔仔出世後,狗仔好錫BB,每逢BB喊,狗仔第一時間衝去床邊,又會舔佢,依家囝囝好似大佬咁。」問到當時與老公可有因BB及養寵物上出現分歧,雪雪說:「我同老公從來冇呢樣意見分歧,嗰時冇去諗呢個問題,淨係好期待BB出世,佢好幸運有狗仔陪佢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!