掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

羅力威勁高要求 雨僑高壓錄新歌 __,羅力威,羽翹,雨僑,

今次係雨僑與老公第一次合作。羅力威為雨僑創作及Featuring的新歌《晴空塔》,上月底在兩人的婚禮上首播,不過新歌推出後卻未見有MV,盛傳因英皇不知 ...


今次係雨僑與老公第一次合作。


羅力威為雨僑創作及Featuring的新歌《晴空塔》,上月底在兩人的婚禮上首播,不過新歌推出後卻未見有MV,盛傳因英皇不知羅力威在雨僑新歌既出聲又出樣,導致她的歌曲MV遲遲未能推出。身在南非拍攝旅遊節目的雨僑否認:「我哋都照程序請佢作曲同Featuring,佢公司好好,造呢隻歌時好順利。」她透露MV上半部採用婚禮片段,下半部因她一直忙碌,故出發前才完成拍攝,MV日內就會出街。

今次是雨僑與老公第一次合作,承認在高壓環境下完成錄音,比平時攰多十倍,對她來說一大挑戰:「佢要求好高,好深刻係有時我錯咗啲字,佢會問點解我會咁,係咪唔夠氣,跟住我就好驚,平日監製有要求都唔會咁問我,畀老公咁問我真係唔識答。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!