掃呢頁CODE去手機

2018年4月9日 星期一

鄧麗欣成影后大熱 杜汶澤:要多謝方力申 __,方力申,杜汶澤,鄧麗欣,

點解阿澤會咁講呢?藝人杜汶澤找來鄧麗欣(Stephy)合作拍戲擦出火花,更成功將Stephy推向本屆金像奬影后大熱。阿澤不邀功,謙稱只是對方碰上了「適 ...


點解阿澤會咁講呢?


藝人杜汶澤找來鄧麗欣(Stephy)合作拍戲擦出火花,更成功將Stephy推向本屆金像奬影后大熱。阿澤不邀功,謙稱只是對方碰上了「適合的時機」,更打趣﹕「佢最要多謝同感激嘅係方力申﹗」

杜汶澤憑執導電影《空手道》,入圍角逐本屆電影金像獎「新晉導演」。自認以往極度自私及態度差的阿澤,今次與團隊培養出感情,就連女主角Stephy亦大讚他於片場有魅力,阿澤透露﹕「而家都仲有約佢哋返屋企食吓飯,嚟緊暑假再同Stephy開戲,我打算畀其中一個幕後女仔試吓執導演筒。」

當外界覺得阿澤造就Stephy成功上位,阿澤卻全盤否定﹕「其實只係啱Timing啫。當初我同佢唔熟,睇中佢係因為佢皮膚白雪雪,有主角(中日混血)嘅外形,加上佢成日好似黑面咁,當時佢又失戀,好重負能量,啱晒角色性格。如果話佢要多謝我,咁佢一定要多謝同感激方力申喇﹗」

阿澤又大爆Stephy夠義氣減片酬。而他眼中的Stephy,性格內斂兼愛「收埋自己」﹕「當時想了解佢多啲,我選擇『拋磚引玉』。我講10句自己嘅秘密畀佢聽,佢點都會回番一句自己嘢畀我啩,結果我算成功咗。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!