掃呢頁CODE去手機

2018年4月7日 星期六

被網民鬧扮純扮心地好 張寶兒神回獲大讚 __,張寶兒,

張寶兒被網民「追擊」話佢扮純扮正面兼扮心地好,佢選擇咁回應!做藝人從來都唔容易,因為一舉一動都備受關注,仲要接受網民對自己有讚有彈嘅評語。好似前港姐張 ...


張寶兒被網民「追擊」話佢扮純扮正面兼扮心地好,佢選擇咁回應!


做藝人從來都唔容易,因為一舉一動都備受關注,仲要接受網民對自己有讚有彈嘅評語。好似前港姐張寶兒就喺社交網上載咗同一位網友嘅對話截圖,該名網友私訊寶兒指佢扮純扮正面兼扮心地好,又話唔回應即係承認,而隔咗幾日,寶兒就回覆對方,感謝其批評,又解釋自己點解咁正面:「因為明白世界有很多的灰暗和腐敗,希望保持自己有純淨的心是因為知道人心容易被世界擾亂。我希望自己不是一個天真單純的人,而是一個認識世界但選擇真誠的人。」最後寶兒仲話好高興同該名網友交流添!

隨後,寶兒又上載文字截圖表示:「我並不是一個完美的人,因此我需要努力。」佢又再強調自己冇嬲,只係純粹交流,仲話自己有好多正能量,叫粉絲唔使擔心!網民都留言讚佢回應好得體,仲為佢打氣,叫佢最緊要做好自己。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!