掃呢頁CODE去手機

2018年4月8日 星期日

圖文不符!周家蔚雙眼紅晒照帶囝囝去玩 __,家蔚,周家蔚,

周家蔚真係廿四孝媽媽呀!星期日,家庭日,梗係開開心心同屋企人出去玩喇!好似藝人周家蔚(Janet)今日就帶咗兩個囝囝出去公園玩,而且仲喺社交網甫埋片添 ...


周家蔚真係廿四孝媽媽呀!


星期日,家庭日,梗係開開心心同屋企人出去玩喇!好似藝人周家蔚(Janet)今日就帶咗兩個囝囝出去公園玩,而且仲喺社交網甫埋片添!片中見大仔TJ(洪大仁)化身漫畫人物喺公園玩瀡滑梯,瀡完落嚟,又爬番上去,真係夠晒有活力!而戴住紅色帽嘅細仔JT(洪竟琋)亦都唔輸蝕,喺遊樂場設施上面四圍走,之後仲好開心咁玩瀡滑梯,JT笑起上嚟真係同爸爸洪天明一模一樣!

急搵網友介紹醫生

雖然Janet好開心咁帶咗兩個囝囝去玩,不過佢喺留言中透露自己一對眼突然紅晒,搞到佢唔夠膽帶Con,仲問一班網友有冇眼科醫生介紹,Janet留言:「Sunday funday! 唔知點解我兩隻眼都紅晒。好彩不嬲都有配有近視嘅黑超。真係唔敢帶Con。係唔係紅眼症啊?今日星期日冇得睇醫生。大家有冇好嘅眼科醫生介紹呢。如果聽日起身都仲係咁我就要去睇醫生」一班網民見Janet病咗都帶兩個囝囝去玩,都大讚佢係廿四孝媽媽,仲叮囑佢要快啲去睇醫生添!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!