掃呢頁CODE去手機

2018年4月22日 星期日

自爆「愛才」 胡定欣緣分未到唔急拍拖 __,定欣,胡定欣,

定欣上電台接受訪問。兩奪視后寶座的藝人胡定欣接受電台節目主持人梁泰來訪問,定欣入行以來曾先後公開與吳浩康及馬國明的戀情,但最終都因不適合而無疾而終。而 ...


定欣上電台接受訪問。


兩奪視后寶座的藝人胡定欣接受電台節目主持人梁泰來訪問,定欣入行以來曾先後公開與吳浩康及馬國明的戀情,但最終都因不適合而無疾而終。而近年定欣只與螢幕情侶陳展鵬傳過緋聞,但雙方均否認戀情,不少人都開始替她的感情狀況緊張。

媽媽開始擔心

定欣到了適婚年齡,坦言母親希望自己能在事業及感情間取得平衡:「媽咪以前都冇問我感情事,但近一、兩年趁去旅行嘅時候都會問一問,我就同佢講話『媽咪,Timing呢啲嘢,緣分未到就真係未出現,急都急唔嚟。』其實佢嘅出發點都係擔心我,三十幾歲,是係時候搵個適合自己嘅人去建立家庭,有個人去照顧我。佢知我好用心工作,但亦覺得我需要去諗一諗(感情方面)。而且呢幾年真係愈嚟愈忙,亦都未有咁嘅緣分出現。」

鍾意好男仔

定欣自爆會對有才華的人加分:「朋友經常話我『愛才』,對方總要有啲特質係我好欣賞、會想去學習嘅、好佩服、好仰慕嘅,呢啲會特別加分,亦都要係一個心地好嘅人,係人都鍾意好男仔!我冇話一定要係圈內定圈外,最緊要係適唔適合。」

分清楚鍾意同適合

對於現時與馬國明及陳展鵬的關係,定欣亦大方剖析:「我同馬國明係有承認過一齊,係好耐之前嘅事,依家我哋都係好好嘅朋友,最後都唔能夠一齊就證明我哋唔適合。有時都要分清楚鍾意同適合,鍾意唔等於一定要喺埋一齊。至於陳展鵬,佢絕對係一個好好嘅拍檔,最近兩次合作都可以感受到觀眾好鍾意我哋兩個。我好欣賞佢,佢係好鍾意演戲,所以拍劇過程中都分享咗好多關於演戲及工作上嘅經歷。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!