掃呢頁CODE去手機

2018年4月11日 星期三

名人:趙嘉懿重遊南生圍懷緬結婚時光 __,趙嘉懿,

趙嘉懿呢次一家四口嚟咗南生圍玩。名模趙嘉懿(Carrie)早前帶同一對子女與老公到南生圍遊玩,原來這是她十年前與老公拍攝婚照的地方,她說:「十年前我同 ...


趙嘉懿呢次一家四口嚟咗南生圍玩。


名模趙嘉懿(Carrie)早前帶同一對子女與老公到南生圍遊玩,原來這是她十年前與老公拍攝婚照的地方,她說:「十年前我同老公喺南生圍影咗輯結婚相,所以趁有假期,專登帶仔女重遊懷緬下,話畀仔女聽你哋爹哋媽咪以前喺度影過結婚相,同埋呢度好多樹木,可以吸多啲新鮮空氣都好。」她說子女也曾看過她們的婚照,但始終照片不會有太大的感覺,趙嘉懿說:「佢地開始大個,會講下我哋以前拍拖嘅事畀佢哋知,帶佢地親身嚟睇吓,會明白多啲,我同佢地講影相嗰日安排咗白色little pony,我仲記得叫做小雪,佢淨係畀我摸,唔鍾意老公掂佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!