網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月6日 星期五

韓國女團新成員?王卓淇馮盈盈晒腿跳韓舞 __,王卓淇,馮盈盈,盈盈,

今次有男有女任君選擇。無綫劇集《果欄中的江湖大嫂》話咁快就嚟大結局,而有份演出嘅藝人王卓淇(Erin)呢日就喺社交網甫咗一段同馮盈盈一齊跳舞嘅短片。一 ...


今次有男有女任君選擇。


無綫劇集《果欄中的江湖大嫂》話咁快就嚟大結局,而有份演出嘅藝人王卓淇(Erin)呢日就喺社交網甫咗一段同馮盈盈一齊跳舞嘅短片。一開始嘅時候Erin就同馮盈盈一齊跳韓國女團TWICE嘅《LIKEY》,平時見佢哋擺甫士就叻,估唔到跳舞都有一手,成段舞都跟到足,唔講真係以為佢兩個係韓國女團嘅成員。而且佢哋兩個仲大騷長腿兼嘟嘴賣萌,睇到一班網民都大叫好可愛呀!

Erin同馮盈盈一齊跳就sell可愛,同江嘉敏、袁文傑、吳家樂、許家傑一齊就大玩Freestyle。片中見Erin好努力喺中間跳舞,但係身邊嘅其餘四個人就不停亂咁跳。而向來霸氣十足嘅「游生」袁文傑竟然喺鏡頭前郁身郁勢,而且仲不停做《LIKEY》嘅招牌L字手勢,真係夠晒搞笑!不過許家傑都唔輸蝕,即時用腳翹住吳家樂,認真騎呢呀!唔少網民都話袁文傑搶晒fo,仲話估唔到佢跳起舞上嚟會咁好笑。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!