掃呢頁CODE去手機

2018年4月20日 星期五

係點呢?小肥同陳慧敏嘅關係三個字講晒! __,小肥,陳慧敏,

小肥同陳慧敏究竟係咩關係呢?歌手小肥與雷柏熹在麥花臣場館舉行演唱會,陳柏宇、黎芷珊、邵仲衡、鄭世豪夫婦、釗峰及On仔@CAllStar等到場欣賞,演出 ...


小肥同陳慧敏究竟係咩關係呢?


歌手小肥與雷柏熹在麥花臣場館舉行演唱會,陳柏宇、黎芷珊、邵仲衡、鄭世豪夫婦、釗峰及On仔@C AllStar等到場欣賞,演出在8點半開始,一身魔術師打扮的小肥獻唱《幸福摩天輪》及《天變地變情不變》等情歌,坦言希望觀眾跟世界談情:「成個騷都係大家好熟悉嘅歌,但又彷彿好陌生,好似有啲人同你好Friend,但經歷咗啲嘢就失去咗聯絡。」

小肥介紹「矮少少的兔女郎」陳慧敏現身,她笑言冇心情唱歌,小肥即賣口乖:「唔會嘅,你人又靚,心哋又好,又正,髮型又好睇。」小肥表示本來不打算請嘉賓,但覺得唱《日與夜》一定要有女聲,就邀請陳慧敏與他合唱。陳慧敏認為這首歌很適合二人的關係,她笑言:「有冇人覺得我同佢係男女朋友?你哋真係諗多咗!我同佢3個字講哂:冇可能!」陳慧敏指大家都經歷過很愛一個人,但卻不小心放手了,然後獨唱《誰願放手》。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!