掃呢頁CODE去手機

2018年4月27日 星期五

爆內地女一愛擺款 海俊傑北漂見盡世態 __,海俊傑,

扮大牌,何必呢!現年45歲的藝人海俊傑在1994年參加新秀入行,其後簽約華星,之後亦分別簽過無綫及亞視,拍過不少劇集。近幾年他把工作重心轉向內地,曾參 ...


扮大牌,何必呢!


現年45歲的藝人海俊傑在1994年參加新秀入行,其後簽約華星,之後亦分別簽過無綫及亞視,拍過不少劇集。近幾年他把工作重心轉向內地,曾參與劇集及網絡大電影的拍攝,他分享在內地工作的所見所聞,坦言內地製作團隊其實挺喜歡用香港演員,因為有職業操守及禮貌,但他就不點名大爆有些新一代的內地當紅演員十分大牌:「有一次全部人攞住劇本圍埋對戲同練排位,女主角一號就坐喺度唔郁,其實佢有嘢要郁,咁我唔會鬧人,但就贈一贈佢話『你啱啱排嗰陣係企定坐㗎?我唔係好記得』,佢就即刻彈起身,其實佢哋係尊業嘅,台詞、喊都做足,但就唔尊重大家。」

計劃一年後生B

講到北上工作6年,問到賺夠人仔置業未?海俊傑坦言在北京的物業是租,笑言待生仔之後才買樓:「老婆同我都恨生,見到細佬妹個個都生,我都要生㗎啦,佢哋話年紀大會冇力同小朋友玩,但其實我唔係好認老,我一星期做5日運動。(計劃幾時生仔?)一年啦,但要睇上天安排,唔係話有就有。」講到他去年結婚,問到婚後的轉變?他坦言:「結婚講嗰段誓言好緊要,結婚真係一生一世,好多時啲人話冇愛、冇passion(激情)就離婚,但其實呢啲係要自己創造,例如生日同節日係要刻意安排驚喜,唔係話老夫老妻就唔使做,同埋我哋好低能,就算到六、七十歲我哋都依然會係咁,係keep住兩個人嘅情趣。」

重返香港樂壇

婚姻生活美滿,工作方面海俊傑亦有新動向,最近簽下新公司的他宣布將重返香港樂壇,推出廣東及國語歌。他坦言其實這幾年都有唱歌,直至去年婚宴重遇昔日老闆陳欣健,才成功拉攏他簽新公司:「完咗婚宴我同佢講想唱番歌,佢就話搵日食飯,仲介紹咗依家個老闆畀我識。」他表示現時正在揀歌,今年會唱歌及拍內地戲兩邊工作。他亦透露之前上無綫節目《流行經典50年》,見番同屆新人獎金獎得主古巨基:「我係銀獎,如果有埋曹永廉,我哋金銀銅得主就齊晒。」

場地:秋澗爐端燒

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!