掃呢頁CODE去手機

2018年4月12日 星期四

倪晨曦食極唔肥唔吸收 __,倪晨曦,

真係好瘦!藝人倪晨曦(Elva)出席意大利時尚品牌iBLUES新品發布會,現場所見她體形纖瘦,愈來愈Fit。Elva表示自己食素已有一段時間,但體重仍 ...


真係好瘦!


藝人倪晨曦(Elva)出席意大利時尚品牌iBLUES新品發布會,現場所見她體形纖瘦,愈來愈Fit。Elva表示自己食素已有一段時間,但體重仍有100磅。問是否擔心未能攝取足夠營養?她說:「我睇過好多書,所以知道其實冇大問題。平時會食好多堅果同埋菜,因為早排去捐血嘅時候,工作人員同我講話啲血邊唔夠鐵質,所以我要補充鐵質。(男朋友有冇瘦咗?)雖然佢成日同我喺屋企一齊食飯,但喺佢好鍾意食零食,所以佢肥咗。(你同男朋友點樣過復活節?)冇啊,我哋都喺留番喺香港過,因為自己要做嘢。」

提及即將要去旅行,Elva表示已經約了一班姊妹去旅行。她直言:「我哋會去荷蘭、比利時、法國。(你哋諗住去幾多日?)8、9日左右啦。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!